SNT behoort tot de grootste aanbieders op het gebied van afhandeling van multichannel klantcontacten en is het langst bestaande Contact Center bedrijf in Nederland
In deze functie verantwoordelijk voor het Facility Management van de toen nog 5 locaties met circa 500 werkplekken in Zoetermeer (10.000 m²). Direct betrokken bij de professionalisering van Facility Management van SNT op landelijk niveau in deze sterk groeiende en inmiddels beursgenoteerde organisatie.
Als kerntaken was ik hier belast met:
- Gebouw- en installatiebeheer
- Beveiliging
- Schoonmaak
- Catering
- Wagenparkbeheer
- Telefonie
- Postkamer en Huismeester
Als afdelingsmanager was ik hier verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturingen van de in-house afdelingen (12 FTE)
Verantwoordelijk voor de functionele aansturing van de Facility Managers van de locaties binnen Nederland. Op centraal niveau verantwoordelijk voor het operationeel beheer van alle mogelijk facilitaire contracten en overeenkomsten voor alle locaties binnen Nederland.
Projectmatig betrokken bij de ontwikkeling en realisatie van de standaard callcenter werkplek en de implementatie hiervan in verschillende (nieuwe) locaties binnen Nederland.